Brother 888 K80 to technika informacyjna firmy Brother, która zapewnia szybkie i niezawodne drukowanie, skanowanie, kopiowanie i faksowanie w biurze. Dzięki kompaktowej konstrukcji, Brother 888 K80 może zmieścić się w małej przestrzeni biurowej i jest łatwy w konfiguracji i użyciu. Może drukować do 35 stron na minutę, skanować dokumenty w rozdzielczości do 600 dpi i wykonywać kopie w trybie kolorowym. Urządzenie jest wyposażone w wyświetlacz LCD, który ułatwia monitorowanie stanu urządzenia i kontrolę zadań drukowania. Brother 888 K80 jest wyposażony w szereg bezpiecznych funkcji, takich jak ochrona hasłem, kontrola dostępu i ograniczona kontrola dostępu, co czyni je wyjątkowo przydatnym dla małych i średnich firm.
Ostatnia aktualizacja: Techniki informacyjne Brother 888 K80
Status drukarki to Offline lub Wstrzymany. (Windows)
Aby rozwiązać problem, zapoznaj się z poniższymi informacjami:
Jeśli status drukarki to Offline:
Upewnij się, że drukarka jest online, wykonując poniższe czynności:
SPRAWDŹ, CZY URZĄDZENIE BROTHER JEST WŁĄCZONE I NIE WYŚWIETLA ŻADNYCH BŁĘDÓW
- Jeśli ekran LCD jest pusty, urządzenie Brother nie jest włączone lub znajduje się w trybie uśpienia. Naciśnij przycisk na urządzeniu i sprawdź, czy urządzenie wyjdzie z trybu uśpienia. Jeśli się nie wybudzi, upewnij się, że jest ono podłączone do sprawnego gniazdka, a wszystkie włączniki ustawione są w pozycji ON.
- Sprawdź, czy na ekranie LCD wyświetlone są komunikaty o błędach. Przykład: „Zacięcie papieru” lub „Pusty zbiornik z atramentem/tonerem”. Jeśli ekran LCD wyświetla komunikat o błędzie, wykonaj konieczne czynności, aby rozwiązać problem.
SPRAWDŹ STAN DRUKARKI
UWAGA: Kroki te lub ekrany mogą się różnić w zależności od systemu operacyjnego.
- Jeśli ekran LCD jest pusty, urządzenie Brother nie jest włączone lub znajduje się w trybie uśpienia. Naciśnij przycisk na urządzeniu i sprawdź, czy urządzenie wyjdzie z trybu uśpienia. Jeśli się nie wybudzi, upewnij się, że jest ono podłączone do sprawnego gniazdka, a wszystkie włączniki ustawione są w pozycji ON.
- Użytkownicy systemu Windows XP:
Kliknij Start => Drukarki i faksy. Użytkownicy systemu Windows Vista:
Kliknij Start => Panel sterowania => Sprzęt i dźwięk => Drukarki Użytkownicy systemu Windows 7:
Kliknij Start => Urządzenia i drukarki - Użytkownicy systemów Windows XP i Windows Vista:
Kliknij prawym przyciskiem ikonę urządzenia Brother i wybierz opcję Użyj drukarki online. Użytkownicy systemu Windows 7:
Kliknij dwukrotnie ikonę urządzenia Brother => See what's printing (Wyświetl drukowany dokument) => Drukarka => Użyj drukarki offline (usuń zaznaczenie).
Jeśli problem nadal występuje, wykonaj jedną z następujących czynności:
- Skorzystaj z powiązanych pytań na końcu strony i sprawdź inne rozwiązania.
- Jeśli w powiązanych pytaniach nie znajdziesz rozwiązania, skontaktuj się z działem obsługi klienta firmy Brother, korzystając z działu „Skontaktuj się z nami”.
Jeśli status drukarki to Wstrzymany:
Użytkownicy systemów Windows XP i Windows Vista:
Kliknij prawym przyciskiem ikonę urządzenia Brother i wybierz opcję Wznów drukowanie. (Jeśli w menu pojawiła się informacja Drukowanie wstrzymane, stan drukarki jest poprawny. )
Użytkownicy systemu Windows 7:
Kliknij dwukrotnie ikonę urządzenia Brother => See what's printing (Wyświetl drukowany dokument) => Drukarka => Wstrzymaj drukowanie (usuń zaznaczenie).
Jeśli to nie rozwiąże problemu,
Użytkownicy systemów Windows XP i Windows Vista:
Kliknij dwukrotnie ikonę urządzenia Brother i wybierz opcję Drukarka => Anuluj wszystkie dokumenty.
Użytkownicy systemu Windows 7:
Kliknij dwukrotnie ikonę urządzenia Brother => See what's printing (Wyświetl drukowany dokument) => Drukarka => Anuluj wszystkie dokumenty.
Powiązane modele
DCP-8045D, HL-1210WE, HL-1212WE, HL-1222WE, HL-1223WE, HL-2070N, HL-2135W, HL-2150N, HL-2170W, HL-2250DN, HL-2270DW, HL-2700CN, HL-3040CN, HL-3070CW, HL-4200CN, HL-5070N, HL-5170DN, HL-5350DN, HL-5380DN, HL-6050D, HL-6050DN, HL-7050N, HL-8050N, MFC-3320CN, MFC-410CN, MFC-425CN, MFC-5440CN, MFC-5460CN, MFC-7225N, MFC-7820N, MFC-8840DN, MFC-9420CN
Opinie dotyczące treści
Aby pomóc nam udoskonalać naszą pomoc techniczną, przekaż poniżej swoją opinię.
Aby zapewnić Państwu najlepsza formę prezentacji i możliwość szybkiego złożenia zamówienia na naszej stronie wykorzystujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności
- HomeBrother Serwis i wsparcie
- Podręczniki i instrukcje
Znajdź instrukcję obsługi lub podręcznik użytkownika do swojego urządzenia.
Aby rozpocząć, podaj proszę model urządzenia. Znajdziesz go na samym urządzeniu lub na jego opakowaniu. Jeśli nie znasz modelu, pomożemy Ci go znaleźć.
Jeśli nie znajdziesz swojego modelu, odwiedź stronę support. com