Caliber Competition Ca 190 Pro Series oferuje swoim klientom szeroki zakres gwarancji i pomocy technicznej. Kupujący otrzymują ośmioletnią gwarancję na wszystkie produkty, w tym części oraz usługi, oferowane przez firmę. Firma oferuje również szeroki zakres usług pomocy technicznej. Wsparcie techniczne obejmuje pomoc w rozwiązywaniu problemów związanych z produktem, wyjaśnianie skomplikowanych funkcji, a nawet zapewnienie wsparcia technicznego podczas tworzenia programów sterujących. Firma oferuje również bezpłatne szkolenia oraz wsparcie telefoniczne, które pomagają klientom w osiągnięciu maksymalnej wydajności produktu. Dzięki tak szerokiemu zakresowi wsparcia technicznego klienci mogą cieszyć się produktem przez długi czas i mieć pewność, że produkt działa prawidłowo.
Ostatnia aktualizacja: Gwarancja i pomoc techniczna Caliber Competition Ca 190 Pro Series
Poniżej przedstawiono informacje na temat pomocy technicznej dotyczącej urządzeń, akcesoriów, systemów i sieci. Jeśli chcesz zakupić usługi zarządzane lub usługi obsługi technicznej firmy Motorola Solutions, przejdź na stronę Usługi zarządzane i usługi obsługi technicznej.
Przedstawiciele są w tej chwili niedostępni. Sprawdź ponownie za kilka godzin lub kliknij łącze Skontaktuj się z nami online — wtedy my skontaktujemy się z Tobą.
Back
Przejdź do...
- Pomoc techniczna dotycząca radiotelefonów konsumenckich
- Pomoc techniczna i dotycząca napraw (tylko dla klientów kontraktowych)
- Powiadomienia techniczne Motorola Solutions
- Podręczniki i instrukcje obsługi produktów
- Produkty Motorola Mobility (telefony komórkowe itp. )
Back
Pomoc techniczna dotycząca radiotelefonów konsumenckich
TALKABOUT – radiotelefony konsumenckie – skrócona instrukcja obsługi (wideo - jęz. angielski)
TALKABOUT – radiotelefony konsumenckie – podstawowe funkcje (wideo - jęz. com/watch? v=130vAQRi3Bs" alt="Attaching Accessories" data-uet="{"link-type":"button", "link-label":"Attaching Accessories", "cname":"image and text", "add-detail":"horizontalview", "page-area":2}" target="_blank">
TALKABOUT – radiotelefony konsumenckie – podłączanie akcesoriów (wideo - jęz. angielski)
Kliknij poniższe łącza, aby uzyskać informacje na temat pomocy technicznej dotyczącej radiotelefonów konsumenckich.
RADIOTELEFONY TALKABOUT - BROSZURA
Akcesoria
Najczęściej zadawane pytania
Czy radiotelefony konsumenckie są ze sobą zgodne?
-– Tak, mogą również współpracować z radiotelefonami innych marek pracującymi w paśmie 446 MHz. Należy je jednak ustawić ten sam kanał i kod nadawania. Jeśli któryś z używanych radiotelefonów nie obsługuje kodów nadawania, spróbuj ustawić radiotelefon posiadający tę funkcję na „0”.
Mam dwa radiotelefony konsumenckie. Jeśli kupię dwa kolejne urządzenia, to czy będą ze sobą współpracować?
– Tak, wystarczy je ustawić na ten sam kanał i kod nadawania.
Jaki jest maksymalny zasięg radiotelefonu konsumenckiego?
-– Podany zasięg łączności jest obliczany dla bezpośredniej linii widzenia w optymalnych warunkach. Rzeczywisty zasięg może być inny w zależności od terenu i warunków pogodowych. Często rzeczywisty zasięg jest mniejszy od podanego maksimum. Na faktyczny zasięg wpływ ma wiele czynników, np. : ukształtowanie terenu, warunki pogodowe, zakłócenia elektromagnetyczne oraz przeszkody. Innymi słowy, zasięg zależy od otoczenia. Zasięg radiotelefonu będzie mniejszy na obszarze zabudowanym niż na otwartej przestrzeni.
Mój radiotelefon nie działa. Z kim należy się skontaktować w tej sprawie?
– Jeśli radiotelefon jest nadal objęty gwarancją, zwróć go do miejsca zakupu. Autoryzowany dealer lub sprzedawca firmy Motorola przyjmie reklamację z tytułu gwarancji i zapewni serwis gwarancyjny. Aby móc skorzystać z usługi gwarancyjnej, należy przedstawić dowód zakupu.
Jak przywrócić ustawienia fabryczne radiotelefonu?
Wyłącz radiotelefon
Pomoc techniczna i dotycząca napraw (tylko dla klientów kontraktowych)
Możesz skontaktować się z Obsługą Klienta pod poniższymi numerami telefonów. Prosimy o przygotowanie numeru umowy, numerów seryjnych produktów oraz listy problemów w celu szybszej reakcji i rozwiązania.
Polska (język polski): 00800 1215 772
Powiadomienia techniczne Motorola Solutions
Zarejestruj się, aby otrzymywać powiadomienia techniczne od firmy Motorola Solutions. Powiadomienia będą oparte na posiadanych przez Ciebie technologiach, więc będziesz otrzymywać wyłącznie informacje związane z Twoimi urządzeniami. Dowiedz się więcej
Podręczniki i instrukcje obsługi produktów
Jeżeli chcesz pobrać podręczniki i instrukcje obsługi dla Twoich produktów, kliknij tutaj i wybierz opcję "Browse Documentation" ("Przeglądaj dokumentację"), a następnie wyszukaj żądaną technologię lub usługi. Po określeniu produktu lub usługi możesz skorzystać z filtrów wyszukiwania, by odnaleźć dokument, którego potrzebujesz.
Produkty Motorola Mobility (telefony komórkowe itp. )
W celu uzyskania wsparcia dla produktów konsumenckich Motorola (telefony komórkowe i akcesoria), prosimy odwiedzić stronę motorola. com. Rodzaj pomocy technicznej zapewnianej klientom przez firmę Microsoft zależy od produktu, do którego dzwonisz, oraz od tego, czy masz produkt do użytku domowego, czy firmowego. Może to również zależeć od tego, czy potrzebujesz pomocy dotyczącej problemu z usługą, taką jak OneDrive lub Outlook. com, czy też pomocy dotyczącej systemu Windows, ale nie masz istniejącej subskrypcji platformy Microsoft 365. Jeśli Twój produkt pakietu Office należy do jednej z poniższych kategorii, masz produkt dla użytkowników domowych. Może to być subskrypcja usługi Microsoft 365 lub jednorazowy zakup pakietu Office bądź pojedynczej aplikacji pakietu Office. Te produkty są zwykle skojarzone z osobistym kontem Microsoft. Subskrypcje usługi Microsoft 365: Office dla Użytkowników Domowych i Uczniów Word Jeśli Twój produkt znajduje się na poniższej liście, jest to produkt do użytku firmowego. Te produkty są zwykle skojarzone z kontem służbowym i pochodzą od organizacji, w której pracujesz lub uczysz się. Jeśli potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z administratorem. Opcje pomocy technicznej są dostępne dla administratorów, którzy mogą logować się do centrum administracyjnego platformy Microsoft 365 za pomocą swojego konta administratora, aby kontaktować się z pomocą techniczną w imieniu użytkowników w organizacji. Jeśli Twój produkt znajduje się na poniższej liście, jest to produkt do użytku firmowego. Opcje pomocy technicznej są dostępne dla administratorów, którzy mogą logować się do centrum administracyjnego platformy Microsoft 365 za pomocą swojego konta administratora, aby kontaktować się z pomocą techniczną w imieniu użytkowników w organizacji. Jeśli Twój produkt znajduje się na poniższej liście, jest to produkt do użytku firmowego. partner. microsoftonline. cn/AdminPortal" target="_blank">centrum administracyjnego platformy Microsoft 365 za pomocą swojego konta administratora, aby kontaktować się z pomocą techniczną w imieniu użytkowników w organizacji. Dla użytkowników domowych
Microsoft 365 Family
Microsoft 365 PersonalMicrosoft 365 Basic
Office dla Użytkowników Domowych i Małych Firm
Office Professional
Excel
PowerPoint
OneNote
Program Outlook
Access
Publisher
Project
VisioDla firm
Aplikacje Microsoft 365 dla firm
Microsoft 365 Business Standard
Office 365 A5
Aplikacje Microsoft 365 dla przedsiębiorstw
Office 365 Enterprise E3
Office 365 Enterprise E4
Office 365 Enterprise E5
Microsoft 365 Business Standard (organizacje niedochodowe)
Office 365 Nonprofit E3
Office 365 Nonprofit E5
Office 365 U. S. Government Community G3
Office 365 U. Government Community G5
Project Online Professional
Project Online Premium
Visio Online (plan 2)
Subskrypcje usługi Microsoft 365 bez w pełni zainstalowanych aplikacji pakietu Office:Porada: W tych subskrypcjach usługi Microsoft 365 nie ma aplikacji klasycznych do pobrania i zainstalowania, ale w większości przypadków możesz nadal uzyskiwać dostęp do wersji online aplikacji pakietu Office i korzystać z nich w przeglądarce internetowej. Poznaj więcej bezpłatnych aplikacji Office Online.
Microsoft 365 Business Basic
Office 365 Enterprise E1
Office 365 A1
Microsoft 365 Business Basic (organizacje niedochodowe)
Office 365 Nonprofit E1
Office 365 U. Government G1
Project Online Essentials
Visio Online (plan 1)
Office Professional Plus
Pomoc techniczna dla produktów do użytku domowego
W zależności od produktu i tego, czy nadal jest w pomocy technicznej, dostępni są eksperci pomocy technicznej firmy Microsoft, którzy pomogą Ci w wyborze szerokiej gamy opcji pomocy technicznej i będą mogli sprostać wyzwaniom związanym z produktami i usługami w celu zapewnienia bardziej spersonalizowanego środowiska.
Porozmawiaj na czacie lub oddzwoń od eksperta ds. pomocy technicznej: Jeśli masz subskrypcję Microsoft 365 Basic, Microsoft 365 Personal lub Microsoft 365 Family, uzyskaj odpowiedzi na pytania z dowolnego miejsca za pośrednictwem czatu lub poproś o oddzwonienie od jednego z naszych ekspertów pomocy technicznej.W poniższej tabeli przedstawiono rodzaj pomocy technicznej, jaką można uzyskać w zależności od produktu.
Produkt | Subskrypcja platformy Microsoft 365 Microsoft 365 Basic Uwaga: Obejmuje pomoc techniczną dla wszystkich korzyści platformy Microsoft 365; i obsługiwanych wersji systemu Windows. |
---|
Aby uzyskać więcej informacji na temat dostępności pomocy technicznej w ciągu cyklu życia produktu, odwiedź stronę Zasady cyklu życia w firmie Microsoft.
Dodatkowe opcje pomocy technicznej
Aby znaleźć rozwiązanie swojego problemu, skorzystaj z pola wyszukiwania w tej witrynie (support. com).
Uzyskaj pomoc od społeczności. Przejdź do witryny answers. com
Zobacz też
Wymagania systemowe dotyczące platformy Microsoft 365 i pakietu OfficeOmówienie gwarancji
Twoje nowe urządzenie Surface lub akcesorium marki Surface jest objęte następującym wsparciem:
Roczna ograniczona gwarancja na sprzęt
90 dni pomocy technicznej
Oprócz standardowej ograniczonej gwarancji można zakupić rozszerzoną ochronę urządzenia Surface (nie jest dostępna na wszystkich rynkach).
Najłatwiejszym sposobem znalezienia typu gwarancji na urządzenie i daty objęcia ochroną jest aplikacja Surface.
Wybierz pozycję Start, wprowadź ciąg surface na pasku wyszukiwania, a następnie wybierz aplikację z listy wyników.
Otwórz aplikację Surface
Rozwiń sekcję Gwarancja i usługi.
Możesz również wejść na stronę account. com/devices i wybrać urządzenie, aby sprawdzić jego gwarancję. Jeśli Twoje urządzenie nie znajduje się na liście, wybierz pozycję Zarejestruj urządzenie, aby dodać je do swojego konta. Po wykonaniu tej czynności zostanie wyświetlony okres obowiązywania gwarancji.
Często zadawane pytania dotyczące gwarancji
Nie. Standardowa ograniczona gwarancja na urządzenia Surface i pakiet Microsoft Complete obowiązują tylko w kraju zakupu urządzenia Surface.
Często zadawane pytania o serwis
Jeśli potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z nami. Możesz porozmawiać z agentem pomocy technicznej bezpośrednio na czacie albo poprosić, aby do Ciebie oddzwonił.
Aby utworzyć zlecenie serwisowe dotyczące Twojego urządzenia, wykonaj następujące czynności:
Przejdź do obszaru Serwis i naprawa urządzeń i zaloguj się.
Wybierz urządzenie, które wymaga serwisowania. Jeśli urządzenie nie jest wymienione na liście, wybierz pozycję Zarejestruj urządzenie , aby je zarejestrować.
Postępuj zgodnie z instrukcjami, aby zakończyć składanie zlecenia serwisowego.
Jeśli naprawa wiąże się z pewnymi kosztami dla Ciebie, otrzymasz ich dokładny opis przed wysłaniem zgłoszenia. Jeżeli w trakcie wysyłania zgłoszenia nasuną Ci się jakieś pytania, możesz skontaktować się z pomocą techniczną w celu uzyskania pomocy.
Przejdź na stronę i wybierz urządzenie, które jest objęte serwisem. Ponadto powinny do Ciebie docierać na bieżąco informacje o postępach realizacji zgłoszenia na adres e-mail podany w trakcie tworzenia zgłoszenia serwisowego. Jeśli masz pytania o stan naprawy, skontaktuj się z pomocą techniczną.
Jeśli problem z tabletem Surface nie jest objęty gwarancją lub po gwarancja wygasła, można odpłatnie skorzystać z usług serwisu. Należy pamiętać, że serwis pogwarancyjny może być niedostępny w danym regionie. Więcej informacji znajdziesz w temacie Jak zamówić serwis tabletu Surface.
Przyznajemy gwarancję poserwisową na urządzenia naprawione lub wymienione przez nasze centra serwisowe. Długość gwarancji zależy od tego, czy usługa była realizowana w ramach gwarancji czy poza gwarancją:
Usługa w ramach gwarancji: jeśli Tablet Surface był serwisowany w oryginalnym okresie gwarancji, użytkownik utrzymuje pozostały okres gwarancji lub otrzymuje gwarancję na 90 dni, w zależności od tego, co jest dłuższe.
Usługa pozagwarancyjna: jeśli urządzenie Surface było serwisowane poza oryginalną gwarancją, wymienione lub naprawione urządzenie będzie miało 90-dniową gwarancję na sprzęt.