Gwarancja i pomoc techniczna 3M DBI Sala 7241411 zapewnia wysokiej jakości wsparcie techniczne dla wszystkich produktów z zakresu anten satelitarnych 3M DBI Sala. Zespół wsparcia technicznego 3M DBI Sala 7241411 jest przeszkolony w zakresie technologii satelitarnych i może pomóc w wielu problemach, od instalacji do naprawy. Wsparcie techniczne 3M DBI Sala 7241411 jest dostępne przez całą dobę i oferuje szybką i profesjonalną pomoc wszystkim klientom. Gwarancja i pomoc techniczna 3M DBI Sala 7241411 oferuje również usługi, takie jak monitorowanie i diagnozowanie problemów, wsparcie w wyborze najlepszych rozwiązań technicznych i szkolenia z zakresu technologii satelitarnej.
Ostatnia aktualizacja: Gwarancja i pomoc techniczna 3m Dbi Sala 7241411
Twoje nowe urządzenie Surface lub akcesorium marki Surface jest objęte następującym wsparciem: Roczna ograniczona gwarancja na sprzęt 90 dni pomocy technicznej Oprócz standardowej ograniczonej gwarancji można zakupić rozszerzoną ochronę urządzenia Surface (nie jest dostępna na wszystkich rynkach). Najłatwiejszym sposobem znalezienia typu gwarancji na urządzenie i daty objęcia ochroną jest aplikacja Surface. Wybierz pozycję Start, wprowadź ciąg surface na pasku wyszukiwania, a następnie wybierz aplikację z listy wyników. Otwórz aplikację Surface Rozwiń sekcję Gwarancja i usługi. Możesz również wejść na stronę account. com/devices i wybrać urządzenie, aby sprawdzić jego gwarancję. Jeśli Twoje urządzenie nie znajduje się na liście, wybierz pozycję Zarejestruj urządzenie, aby dodać je do swojego konta. Po wykonaniu tej czynności zostanie wyświetlony okres obowiązywania gwarancji. Nie. Standardowa ograniczona gwarancja na urządzenia Surface i pakiet Microsoft Complete obowiązują tylko w kraju zakupu urządzenia Surface. Jeśli potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z nami. Możesz porozmawiać z agentem pomocy technicznej bezpośrednio na czacie albo poprosić, aby do Ciebie oddzwonił. Aby utworzyć zlecenie serwisowe dotyczące Twojego urządzenia, wykonaj następujące czynności: Przejdź do obszaru Serwis i naprawa urządzeń i zaloguj się. Wybierz urządzenie, które wymaga serwisowania. Jeśli urządzenie nie jest wymienione na liście, wybierz pozycję Zarejestruj urządzenie , aby je zarejestrować. Postępuj zgodnie z instrukcjami, aby zakończyć składanie zlecenia serwisowego. Jeśli naprawa wiąże się z pewnymi kosztami dla Ciebie, otrzymasz ich dokładny opis przed wysłaniem zgłoszenia. Jeżeli w trakcie wysyłania zgłoszenia nasuną Ci się jakieś pytania, możesz skontaktować się z pomocą techniczną w celu uzyskania pomocy. Przejdź na stronę i wybierz urządzenie, które jest objęte serwisem. Ponadto powinny do Ciebie docierać na bieżąco informacje o postępach realizacji zgłoszenia na adres e-mail podany w trakcie tworzenia zgłoszenia serwisowego. Jeśli masz pytania o stan naprawy, skontaktuj się z pomocą techniczną. Jeśli problem z tabletem Surface nie jest objęty gwarancją lub po gwarancja wygasła, można odpłatnie skorzystać z usług serwisu. Należy pamiętać, że serwis pogwarancyjny może być niedostępny w danym regionie. Więcej informacji znajdziesz w temacie Jak zamówić serwis tabletu Surface. Przyznajemy gwarancję poserwisową na urządzenia naprawione lub wymienione przez nasze centra serwisowe. Długość gwarancji zależy od tego, czy usługa była realizowana w ramach gwarancji czy poza gwarancją: Usługa w ramach gwarancji: jeśli Tablet Surface był serwisowany w oryginalnym okresie gwarancji, użytkownik utrzymuje pozostały okres gwarancji lub otrzymuje gwarancję na 90 dni, w zależności od tego, co jest dłuższe. Omówienie gwarancji
Często zadawane pytania dotyczące gwarancji
Często zadawane pytania o serwis
Dokładamy wszelkich starań aby nasze programy działały niezawodnie i uwzględniały aktualny stan przepisów prawno-podatkowych. Zdajemy sobie sprawę jak bardzo istotna jest możliwość uzyskania profesjonalnej pomocy podczas pracy z programem. Dlatego też oferujemy kompleksową pomoc techniczną dla użytkowników naszego oprogramowania, zarówno w zakresie podstawowych trudności przy pracy z programem, jak i asystą przy zaawansowanych operacjach oraz ewentualnych problemach technicznych.
W ramach Centrum Pomocy Technicznej DGCS S. A. – oferujemy:
- Bezpłatną Pomoc Techniczną przez 60 dni od daty zakupu programu (daty wygenerowania licencji). ZAMÓW BEZPŁATNĄ POMOC
- Jednorazową Pomoc Techniczną: 50zł + VAT. pl/" target="_blank" rel="noopener">OPŁAĆ JEDNORAZOWĄ POMOC
- Pomoc Techniczną w ramach abonamentu na okres 12 kolejnych miesięcy 240 zł + VAT. pl/" target="_blank" rel="noopener">OPŁAĆ ABONAMENT
Korzyści z zakupu abonamentu:
PROMOCJE!
20% rabatu: klienci przedłużający abonament na pomoc techniczną na kolejny rok (w ciągu 30 dni od daty zakończenia dotychczasowej usługi) mogą skorzystać z ceny specjalnej 192 zł netto (240 zł)
Zachęcamy także do skorzystania z naszej darmowej Bazy Wiedzy, gdzie znajduje się szereg zagadnień związanych z naszym oprogramowaniem. Dodatkowo zapraszamy do obejrzenia naszych Samouczków, które dokładnie objaśniają zasady działania naszego oprogramowania.
Zdalne wsparcie DGCS – udogodnienie, które pozwala zaufanej osobie, na przykład pracownikowi Centrum Pomocy Technicznej, nawiązać połączenie z komputerem użytkownika – bez względu na odległość – i pokazać krok po kroku, jak rozwiązać problem.
Nasz Konsultant mający dostęp do Państwa komputera może przeprowadzać wszelkie operacje tak, jakby był bezpośrednio przed komputerem, przy czym Użytkownik widzi na ekranie wszystkie wykonywane ruchy.
Korzystając ze Zdalnego wsparcia otrzymasz szybką, efektywną i profesjonalną pomoc dzięki czemu zaoszczędzisz swój cenny czas i pieniądze.
Pobierz program ułatwiający zdalne wsparcia użytkownika:
WINDOWS |
Dokładne zasady działania Centrum Pomocy Technicznej znajdują się w regulaminie.
Masz pytania odnośnie Pomocy Technicznej?
tel: 62 735 62 98
pomoc@dgcs. pl
Bądź na bieżąco dzięki programowi Microsoft Complete
Uzyskaj plan ochrony Microsoft Complete podczas zakupu urządzenia. Wszystkie urządzenia i akcesoria firmy Microsoft są objęte standardową ograniczoną gwarancją. Program Microsoft Complete zapewnia rozszerzoną ochronę sprzętu i ochronę przed przypadkowymi uszkodzeniami. Po zakupie otrzymasz też nieograniczoną pomoc techniczną od firmy Microsoft. Dostępne tylko na wybranych rynkach.
Aby uzyskać więcej informacji na temat programu Microsoft Complete, zobacz plan ochrony programu Microsoft Complete.
W przypadku urządzenia Surface dla firm odwiedź stronę Plany gwarancji i pomocy technicznej urządzenia Surface.
Zanim otrzymasz usługę serwisowania dla urządzenia Surface
Uzyskiwanie usługi serwisowania w przypadku nie podlegającego gwarancji lub uszkodzonego urządzenia SurfaceZobacz dostępne opcje, jeśli urządzenie Surface nie podlega gwarancji, jest uszkodzone lub ma zbity ekran.
Zobacz, jak postępowaćIle kosztuje usługa serwisowania urządzenia lub akcesoriów Surface, które nie podlegają gwarancji?Jeśli Twoje urządzenie nie jest już objęte standardową ograniczoną gwarancją lub planem Microsoft Complete, możesz kwalifikować się do usługi serwisowania pogwarancyjnego. com/pl-pl/topic/jakie-s%C4%85-koszty-napraw-pogwarancyjnych-urz%C4%85dzenia-surface-lub-jego-akcesorium-4c77ac8a-e8c3-d0e4-7e8a-a29f768d43ff">Zobacz koszty usługi serwisowaniaZnajdź dane kontaktowe punktów serwisowych urządzeń Surface i autoryzowanych dostawców usługi
Firma Microsoft świadczy pomoc techniczną dla urządzeń Surface poprzez centra obsługi klienta autoryzowanych odsprzedawców i autoryzowanych dostawców usługi. Usługa ta nie jest dostępna we wszystkich krajach i regionach. com/sbs/surface/c5db96a1-3374-5edc-bd54-24c6ae90c322" target="_blank">Znajdź lokalizacjęZnajdowanie numeru seryjnego na urządzeniu Microsoft lub Surface
Jest kilka sposobów na znalezienie numeru seryjnego urządzenia lub akcesorium Microsoft lub Surface. com/pl-pl/surface/znajd%C5%BA-numer-seryjny-na-urz%C4%85dzeniu-microsoft-lub-surface-6c0abc0c-2b45-247d-f959-70e504e55fa5">Znajdź numer seryjny