Dane techniczne serwisu Canon Clbr 460ps

Canon CLBR 460ps to wydajny, wielofunkcyjny serwis laserowy, idealny do stosowania w małych i średnich biurach lub w małych i średnich firmach. Urządzenie to oferuje szybkie i wygodne drukowanie, skanowanie, kopiowanie i faksowanie w jednym, wygodnym urządzeniu. Wszystkie funkcje są dostępne za pośrednictwem jednego interfejsu użytkownika. Serwis wyposażony jest w technologię druku laserowego Canon, która zapewnia wysoką jakość i szybkie drukowanie. Urządzenie oferuje prędkość drukowania wynoszącą do 20 stron na minutę, a także optymalną rozdzielczość 600 x 600 dpi. Canon CLBR 460ps ma również szeroki zakres funkcji skanowania, kopiowania i faksowania, w tym możliwość skanowania do poczty e-mail, kopiowania dwustronnego i faksowania za pośrednictwem modemu internetowego. Urządzenie ma również wyjście USB, dzięki czemu można je łatwo podłączyć do komputera.

Ostatnia aktualizacja: Dane techniczne serwisu Canon Clbr 460ps

Canon i-SENSYS LBP233dw – dane techniczne - Canon Poland

Szczegółowe dane techniczne

Charakterystyka ogólna

  • Typ urządzenia

  • Dostępne funkcje

Dane techniczne wydruku

  • Szybkość drukowania

    Jednostronne: do 33 str. /min (A4)
    do 52, 5 str. /min (A5, układ poziomy)
    Dwustronne: do 28, 7 obr. /min (A4)

  • Metoda drukowania

    Monochromatyczny druk laserowy

  • Rozdzielczość drukowania

  • Czas rozgrzewania

    W przybliżeniu 14 s lub mniej od włączenia zasilania

  • Czas wydruku pierwszej strony

    W przybliżeniu 5, 5 s lub mniej

  • Języki obsługi drukarki

  • Czcionki

  • Marginesy wydruku

    5 mm od góry, dołu, lewej i prawej

  • Zaawansowane funkcje drukowania

    iOS: AirPrint, aplikacja Canon PRINT Business
    Android: certyfikat usługi Mopria, dodatek Canon Print Service, aplikacja Canon PRINT Business

Obsługa nośników

  • Zasobniki papieru (w standardzie)

    Kaseta na 250 arkuszy
    Podajnik uniwersalny na 100 arkuszy

  • Zasobniki papieru (opcjonalne)

  • Maksymalna pojemność zasobników papieru

  • Wyjście papieru

  • Typy nośników

    Papier zwykły, papier makulaturowy, papier gruby, papier cienki, papier kolorowy, papier powlekany, etykiety, pocztówki, koperty

  • Rozmiary nośników

    Kaseta:
    A4, A5, A5 (układ poziomy), B5, Legal, Letter, Executive, Statement, OFFICIO, B-OFFICIO, M-OFFICIO, GLTR, GLGL, Foolscap, 16K, pocztówki, karty indeksowe, koperty (COM10, DL, C5, Monarch); rozmiary niestandardowe: min. 76, 2 × 127 mm; maks. 216, 0 × 355, 6 mm

    Podajnik uniwersalny:
    A4, A5, A5 (układ poziomy), B5, Legal, Letter, Executive, Statement, OFFICIO, B-OFFICIO, M-OFFICIO, GLTR, GLGL, Foolscap, 16K, pocztówki, karty indeksowe, koperty (COM10, DL, C5, Monarch); rozmiary niestandardowe: min. 216, 0 × 355, 6 mm

  • Gramatura nośników

    Kaseta (standardowa i opcjonalna): od 60 do 120 g/m²
    Podajnik uniwersalny: od 60 do 163 g/m²

  • Drukowanie dwustronne

    A4, Legal, Letter, Executive, OFFICIO, B-OFFICIO, M-OFFICIO, GLGL, Foolscap
    Niestandardowy rozmiar – od 210 × 279, 4 mm do 216, 0 × 355, 6 mm
    Od 60 do 120 g/m²

Interfejs i oprogramowanie

  • Typ interfejsu

    USB 2. 0 Hi-Speed, 10BASE-T/100BASE-TX/1000Base-T, łączność bezprzewodowa 802. 11b/g/n, bezpośrednie połączenie bezprzewodowe

  • Zgodność z systemami operacyjnymi

    Windows® 11 / Windows® 10 / Windows® 8. 1 / Server® 2022
    Mac OS X w wersji 10. 11 lub nowszej
    Linux4

  • Protokół sieciowy

    Drukowanie:
    TCP/IP (LPD/Port9100/IPP/IPPS/WSD)

    Zarządzanie:
    SNMPv1, SNMPv3 (IPv4, IPv6)

    Zabezpieczenia filtrowanie adresów IP/Mac, TLS1. 3, IPSec, IEEE802. 1X, SNMPv3, SSL (HTTPS, IPPS)
    Zabezpieczenia (sieć bezprzewodowa):
    Tryb infrastruktury:
    WEP (64 bity / 128 bitów), WPA-PSK (TKIP/AES), WPA2-PSK (TKIP/AES)
    Tryb punktu dostępu:
    WPA2-PSK (AES)

  • Oprogramowanie i zarządzanie drukarką

    Zdalny interfejs użytkownika (RUI)
    Zarządzanie identyfikatorami działów
    Narzędzie do kontroli stanu tonera
    iW Enterprise Management Console: oparte na serwerze oprogramowanie do centralnego zarządzania flotą urządzeń.
    eMaintenance: wbudowany RDS pozwala korzystać z usług eMaintenance, takich jak odczyty liczników, automatyczne zarządzanie materiałami eksploatacyjny i zdalna diagnostyka.

Charakterystyka ogólna

  • Zalecany nakład miesięczny

    750–4000 stron miesięcznie

  • Cykl pracy

  • Szybkość procesora

  • Pamięć

  • Panel sterowania

    5-wierszowy wyświetlacz LCD, 3 diody LED (zadanie, błąd, oszczędzanie energii), przyciski, 10-klawiszowa klawiatura numeryczna

  • Wymiary z tacami (szer. × dł. × wys. )

  • Masa

  • Środowisko pracy

    Temperatura: od 10 do 30ºC
    Wilgotność względna: od 20 do 80% (bez kondensacji)

  • Źródło zasilania

    220–240 V (±10%) 50/60 Hz (±2 Hz)

  • Pobór mocy

    Maks. : około 1330 W
    Tryb gotowości: około 9 W
    Tryb uśpienia: około 0, 9 W
    Standardowy pobór energii elektrycznej (TEC): 0, 30 kWh/tydzień (230 V)7
    Szczegółowe informacje dotyczące rozporządzenia Lot26 można znaleźć na stronie: http://www. canon-europe. com/For_Work/Lot26/index. aspx

  • Poziom hałasu

    Ciśnienie akustyczne1:
    Praca: 54 dB
    Tryb gotowości: poniżej poziomu słyszalności2

    Moc akustyczna1:
    Praca: 68 dB
    Tryb gotowości: poniżej poziomu słyszalności2

Materiały eksploatacyjne

  • Kasety

    Kaseta 057 (3100 stron5)6
    Kaseta 057H (10 000 stron5)6

Akcesoria i wyposażenie dodatkowe

  • Elementy

    Moduł podajnika kasetowego AH1

Porozmawiaj z doradcą sprzedaży

Masz pytanie lub poszukujesz informacji? Wprowadź poniżej swoje dane i pozostaw nam wiadomość, a jeden z naszych konsultantów skontaktuje się z Tobą.

Potrzebujesz pomocy technicznej dla swojego produktu Canon?

Dziękujemy

Nasz konsultant oddzwoni do Ciebie

[TIME]

Do usłyszenia

https://d. la1-c1-frf. salesforceliveagent. com/chat 5720J0000004FbN 00D20000000M2dz 5730J000000TPPG liveagent_button_offline_5730J000000TPPG 00D20000000M2dz i-SENSYS LBP230 Series pl

Pobieranie sterowników, oprogramowania i instrukcji obsługi

Aby uzyskać dostęp do zasobów wymienionych powyżej (i nie tylko), w tym do aplikacji, oprogramowania układowego, sekcji często zadawanych pytań i kodów błędów, wyszukaj swój produkt poniżej lub wybierz jedną z naszych popularnych grup produktów.

Po wyświetleniu strony produktu skorzystaj z kart w celu przechodzenia między poszczególnymi rodzajami zawartości.

W celu uzyskania wsparcia możesz również przejrzeć nasze strony dotyczące pomocy technicznej dla firm.

Oprogramowanie EOS Webcam Utility firmy Canon

Używaj swojego aparatu Canon jako wysokiej jakości kamery internetowej – wystarczy, że zainstalujesz nasze oprogramowanie EOS Webcam Utility.

Inne przydatne pozycje...

Kontakt

Skontaktuj się z nami telefonicznie lub pocztą e-mail, aby uzyskać pomoc techniczną

Canon iD

Zarejestruj produkt i zarządzaj kontem Canon ID

Naprawa

Wyszukaj punkt serwisowy i przydatne informacje dotyczące procedury napraw



lub

Kontakt z działem pomocy technicznej - Canon Poland

Chętnie odpowiemy na Twoje pytania, rozwiążemy problemy i poinformujemy o możliwości zlecenia naprawy.

Jak możemy Ci pomóc?

Wybierz jedną z opcji poniżej, aby uzyskać pomoc.

Problem z wyłączaniem drukarki

Dziękujemy za używanie produktów firmy Canon.

Firma Canon zidentyfikowała problem występujący w niektórych modelach drukarek atramentowych: drukarka wyłącza się natychmiast po włączeniu. Problem został rozwiązany 7 czerwca 2022 r.

Z dumą podkreślamy jakość i wydajność swoich produktów. Przepraszamy wszystkich klientów za zaistniałe niedogodności. 

Problem dotyczy następujących modeli: 
 

Kody błędów

Jeśli masz urządzenie EOS, PIXMA lub imagePROGRAF, a na jego ekranie jest wyświetlany kod błędu, odwiedź stronę kodów błędów, aby uzyskać pomoc. W przypadku wszystkich innych produktów kliknij przycisk [Dalej], aby kontynuować.

Sprawdź status wniosku o zwrot pieniędzy

Aby przejrzeć swój profil i zaktualizować swoje dane, kliknij poniżej:

W przypadku pytań lub utraty identyfikatora wniosku skontaktuj się z nami:

Telefon: +48 22 583 4307

Informacje o gwarancji

Jeśli szukasz informacji o gwarancji na konkretny produkt, kliknij [Next/Dalej], aby przejść do naszego centrum gwarancyjnego.

Gdzie kupić?

Jeśli chcesz kupić nowy produkt, akcesoria lub atrament, odwiedź oficjalny sklep Canon Store, aby uzyskać pomoc.

Zleć naprawę

Jeśli produkt jest uszkodzony, możesz zlecić jego naprawę. Więcej informacji znajdziesz na stronie procedury naprawy.

Jeśli masz problem techniczny lub nie wiesz, czy Twój produkt wymaga naprawy, skontaktuj się z nami – wybierz poniżej polecenie Dalej i wpisz nazwę produktu.

Pytanie dotyczące produktu

Zacznijmy od określenia Twojego produktu

Wybierz produkt

Wymagane

Produkt nie został rozpoznany. Postępuj zgodnie z poniższymi zaleceniami:

• Rozpocznij wpisywanie nazwy produktu, a następnie wybierz produkt z listy.

• Wpisz pełną nazwę produktu – bez skrótów. Przykład: EOS 5D Mark IV

Naprawa produktu

Wybierz produkt

Wymagane

Produkt nie został rozpoznany. Postępuj zgodnie z poniższymi zaleceniami:

• Wpisz pełną nazwę produktu – bez skrótów. Przykład: EOS 5D Mark IV

Zamówienie wizyty serwisowej

Dowiedz się więcej o oferowanych przez nas usługach, a następnie wybierz swój produkt poniżej, aby zamówić usługę.
Uwaga: usługi są dostępne tylko w przypadku niektórych aparatów, obiektywów i produktów wideo.

Wybierz produkt

Wymagane

Produkt nie został rozpoznany. Przykład: EOS 5D Mark IV

Sklep Canon

Zacznijmy od określenia Twojego produktu

Wybierz produkt

Wymagane

Produkt nie został rozpoznany. Przykład: EOS 5D Mark IV

Pytanie

Użyj poniższego formularza, aby ułatwić nam określenie charakteru zapytania

Wybierz kategorię Wybierz kategorię

Twoja naprawa

Wybierz kategorię Wybierz kategorię

Wybierz czynnik zewnętrzny Wybierz czynnik zewnętrzny

Sklep Canon

Użyj poniższych opcji, aby ułatwić nam określenie charakteru zapytania do sklepu Canon

Wybierz kategorię Wybierz kategorię

Dziękujemy

Cieszymy się, że mogliśmy pomóc

Jeśli potrzebujesz dalszej pomocy, wybierz odpowiednią opcję poniżej.

Kontakt

Zadzwoń do nas pod numer:

22 583 4307

Poniedziałek–piątek

09:00 - 17:00

Opłaty za połączenia są naliczane zgodnie z lokalnymi stawkami, w zależności od planu taryfowego i operatora. Dokładne kwoty można sprawdzić u operatora.

Prosimy o przygotowane następujących informacji:

  • Dokładna nazwa produktu
  • Numer seryjny urządzenia (Jak znaleźć numer seryjny)
  • System operacyjny zainstalowany na komputerze (Jak rozpoznać system operacyjny)
  • Numer referencyjny wcześniejszego kontaktu z naszym działem pomocy technicznej

Kontakt

W przypadku tego typu pytań zalecamy kontakt za pośrednictwem czatu na żywo. Jednak na dole strony dostępne są też inne formy kontaktu.

Użyj przycisku poniżej, aby rozpocząć rozmowę z jednym z naszych konsultantów.

Dostępność: od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00–17:00

  • System operacyjny zainstalowany na komputerze (Jak określić system operacyjny)
  • Numer referencyjny ewentualnego wcześniejszego kontaktu z naszym działem pomocy technicznej
  • Dziękujemy

    Twoja pytanie zostało wysłane do centrum obsługi klienta firmy Canon.

    Your support request ticket number is {case id}. Please use this number in any communications you have with Canon.

    Wkrótce otrzymasz automatyczną wiadomość e-mail z potwierdzeniem odebrania zgłoszenia, a nasz przedstawiciel skontaktuje się z Tobą w ciągu 1-2 dni roboczych.

    Niektórzy dostawcy usług internetowych mogą blokować odpowiedzi, klasyfikując je jako niechciane wiadomości. Aby mieć pewność, że otrzymasz odpowiedź na zapytanie, zalecamy dodanie adresu donotreply@canon-europe. com do książki adresowej. org/1999/xhtml">W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 1-2 dni roboczych należy sprawdzić, czy wiadomość nie została umieszczona w folderze z niechcianą pocztą, np. „Śmieci”, „Poczta masowa”, „Nieznane”, „Śmietnik” lub „Spam”.

    Opis problemu

    Koniec okresu serwisowania

    Produkt osiągnął koniec okresu serwisowania, co oznacza, że nie można go już naprawiać i nie oferujemy usług konserwacyjnych dla tego produktu. 

    Jeśli interesuje Cię możliwość modernizacji, skontaktuj się z naszym zespołem ds. pomocy technicznej, korzystając z jednej z poniższych metod, aby uzyskać dalszą pomoc.

    Naprawa lub wymiana na miejscu

    Produkt może być objęty naprawą lub wymianą na miejscu. Aby uzyskać więcej informacji, skontaktuj się z nami, korzystając z jednej z poniższych metod.

    Kontakt

    Skontaktuj się z naszym zespołem ds. pomocy technicznej, korzystając z jednej z poniższych metod – w zależności od wybranego produktu – aby uzyskać dalszą pomoc.

    Sprawdź status zgłoszenia

    Sprawdź status zgłoszenia dot. wsparcia, serwisu lub naprawy

    Wymagane

    Podaj prawidłowy numer zgłoszenia

    Wymagane

    Podaj prawidłowy adres e-mail

    Numer zgłoszenia

    DATA UTWORZENIA

    TYP ZGŁOSZENIA

    STATUS

    AKCJA

    Numer zgłoszenia

    DATA UTWORZENIA

    TYP ZGŁOSZENIA

    STATUS

    lub

    Dane techniczne serwisu Canon Clbr 460ps

    Bezpośredni link do pobrania Dane techniczne serwisu Canon Clbr 460ps

    Starannie wybrane archiwa oprogramowania - tylko najlepsze! Sprawdzone pod kątem złośliwego oprogramowania, reklam i wirusów

    Ostatnia aktualizacja Dane techniczne serwisu Canon Clbr 460ps