Cechy produktu Beko Hnu51310s

Beko Hnu51310s to wyjątkowo wydajny i funkcjonalny piekarnik, który zapewnia doskonałe rezultaty pieczenia. Posiada szeroki zakres temperatur od 50°C do 250°C oraz 6 różnych programów pieczenia, umożliwiających wybór optymalnych ustawień w zależności od przygotowywanego dania. Ma funkcję turbo-grill, która umożliwia szybkie i równomierne pieczenie potraw. Piekarnik wyposażony jest w funkcję samoczyszczenia, która usuwa zanieczyszczenia za pomocą wytwarzanej podczas procesu ciepłej pary, dzięki czemu jego czyszczenie jest szybkie i łatwe. Piekarnik Beko Hnu51310s posiada wyświetlacz LCD, który ułatwia ustawienie odpowiednich parametrów dla każdego rodzaju pieczenia. Piekarnik jest wyposażony w funkcję Auto Off, która automatycznie wyłącza piekarnik po zakończeniu pieczenia. Jest to wyjątkowo wydajny i funkcjonalny produkt, który zapewnia doskonałe rezultaty pieczenia.

Ostatnia aktualizacja: Cechy produktu Beko Hnu51310s

Okap zintegrowany Beko HNU51310S

Okap zintegrowany do zabudowy.

Wydajne oświetlenie halogenowe
Kiedy na płycie grzewczej bulgoczą nasze nowe, kulinarne arcydzieła, dobrze jest widzieć, co się robi. Pomoże w tym bardzo jasne, wydajne oświetlenie halogenowe, zainstalowane w tym okapie Beko.

Filtr przeciwtłuszczowy pozmywasz w zmywarce
Filtr z tego okapu Beko bez problemu wyciągniesz samodzielnie, a następnie umyjesz w zmywarce.

3 stopnie mocy wentylatora
Dostosuj pracę okapu precyzyjnie do swoich potrzeb. Dzięki trzystopniowej regulacji ustawisz wydajność i głośność okapu jednym ruchem.

Specyfikacja techniczna

Model:HNU51310S 
Typ:Okap zintegrowany Stock Code:8866613200 EAN Code:8690842178467 WymiaryWysokość:14. 8 cm Szerokość:52. 4 cm Głębokość:28. 9 cm Średnica rury wylotu powietrza:12 cm ParametrySterowanie:Przełącznikiem Prędkości:Wydajność:155 - 224 - 336 m3/h Oświetlenie:halogenowe 2 x 28W Filtr przeciwtłuszczowy:Tak, aluminiowy Poziom emisji hałasu:62 dB(A) re 1pW Zasilanie:220-240 V / przewód z wtyczką w zestawie Klasa wydajności energetycznej:FunkcjePodłączenie prąduCałkowity pobór energii:158. 80 W Napięcie:220-240 V Częstotliwość:50 Hz Natężenie:10 A 

Drogi Użytkowniku,

klikając przycisk „AKCEPTUJĘ”  zgadzasz się, aby serwis Ceneo. pl sp z. o. i jego Zaufani Partnerzy przetwarzali Twoje dane osobowe zapisywane w plikach cookies lub za pomocą podobnej technologii w celach marketingowych (w tym poprzez profilowanie i analizowanie) podmiotów innych niż Ceneo. pl, obejmujących w szczególności wyświetlanie spersonalizowanych reklam w serwisie Ceneo. pl.

Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Wycofanie zgody nie zabrania serwisowi Ceneo. pl przetwarzania dotychczas zebranych danych.

Wyrażając zgodę, otrzymasz reklamy produktów, które są dopasowane do Twoich potrzeb. Sprawdź Zaufanych Partnerów Ceneo. pl. Pamiętaj, że oni również mogą korzystać ze swoich zaufanych podwykonawców.Informujemy także, że korzystając z serwisu Ceneo. pl, wyrażasz zgodę na przechowywanie w Twoim urządzeniu plików cookies lub stosowanie innych podobnych technologii oraz na wykorzystywanie ich do dopasowywania treści marketingowych i reklam, o ile pozwala na to konfiguracja Twojej przeglądarki. Jeżeli nie zmienisz ustawień Twojej przeglądarki, cookies będą zapisywane w pamięci Twojego urządzenia. Więcej w Polityce Plików Cookies.Więcej o przetwarzaniu danych osobowych przez Ceneo. pl, w tym o przysługujących Ci uprawnieniach, znajdziesz tutaj.Więcej o plikach cookies, w tym o sposobie wycofania zgody, znajdziesz tutaj.Pamiętaj, że klikając przycisk „Nie zgadzam się” nie zmniejszasz liczby wyświetlanych reklam, oznacza to tylko, że ich zawartość nie będzie dostosowana do Twoich zainteresowań.

Nie zgadzam się

2 min czytania

Tym, co najbardziej wyróżnia dany produkt wśród swojej konkurencji na rynku oraz pozwala zaspokoić potrzeby konsumentów, są przede wszystkim cechy charakterystyczne. Przedsiębiorstwa nieustannie rywalizują między sobą o względy klienta, dostarczając towary lub usługi, których atrybuty mogą zadecydować o potencjalnym zakupie. Poprzez cechy dóbr rozumie się wiele różnych właściwości. Jakie powinny być podstawowe cechy produktu? Które z atrybutów są najbardziej pożądane przez klientów?

Jakie są podstawowe cechy produktu?|Foto:mozakim / Shutterstock
  • Dobrze zdefiniowane atrybuty dostarczają klientom wskazówek na temat tego, jakie towar lub oferowana usługa będzie dostarczać korzyści
  • Cechy mogą informować o możliwościach produktu lub usługi, oraz ich przeznaczeniu. Są najbardziej cenne, gdy klienci postrzegają je jako wartościowe
  • Warto podkreślać je w działaniach sprzedażowych, np. poprzez odpowiednio dopracowaną strategię biznesową lub umiejętnie przeprowadzoną reklamę i marketing
  • Więcej podobnych informacji znajdziesz na stronie głównej Onetu

Przez podstawowe cechy produktu rozumie się jego szczególne właściwości, które sprawiają, że jest on wyjątkowy na tle pozostałych dostępnych na rynku. Przedsiębiorstwa przykładające szczególną uwagę do tych aspektów oraz dbające o wysoką jakość swoich towarów bądź usług, wykazują z reguły najlepsze wyniki sprzedażowe. W ten sposób buduje się również swoista więź oraz kontakt pomiędzy stroną sprzedającą a klientem. Aby to osiągnąć, firmy muszą szczegółowo oraz wyraźnie omówić strategię zarządzania marketingowego, która następnie umiejętnie przyciągnie klienta. Cechy produktów są ściśle powiązane z korzyściami, jakie za sobą niosą, choć można dostrzec pomiędzy nimi także pewne różnice.

Zobacz także: Kryzysy gospodarcze — czym są?

Podstawowe cechy produktu — dlaczego mają znaczenie?

Ustalenie prawidłowych cech produktu przez przedsiębiorstwo ma zawsze ogromne znaczenie. Dobrze zdefiniowane atrybuty dostarczają klientom wskazówek na temat tego, jakie towar lub oferowana usługa będzie dostarczać korzyści. Pomimo tego, że z reguły to pozytywy płynące ze sprzedaży danego dobra są przeważające, w niektórych przypadkach właściwości produktu mogą mieć równie decydujące znaczenie. Przykładowo, jeśli wszystkie proponowane towary w danej kategorii zapewniają te same podstawowe korzyści, dodanie nawet jednej unikalnej cechy może spowodować znaczne zwiększenie zainteresowania tym dobrem. To z kolei przekłada się na uzyskanie przewagi nad konkurencją i lepszymi wynikami sprzedażowymi. Producenci doskonale wiedzą, że to klienci ostatecznie decydują o potencjalnym zakupie, dlatego pragną jak najlepiej przekonać ich do siebie.

Podstawowe cechy produktu — na co zwrócić uwagę?

Każdy produkt lub usługa oferowana przez sprzedawców ma swój cel. Unikalność danego dobra może przyczynić się do znacznego odróżnienia go od oferty konkurencji. Cechy mogą informować o możliwościach produktu lub usługi, oraz ich przeznaczeniu. Jednak są one najbardziej cenne tylko wtedy, gdy klienci postrzegają je jako wartościowe. Większość konsumentów nabywa wszelkie dobra w celu rozwiązania jakiegoś problemu albo zaspokojenia prywatnej potrzeby. Warto wziąć to pod uwagę, planując atrybuty produktu. Muszą one zadowalać klientów i oferować odpowiednią jakość, aby budować zaufanie wokół marki — kupcy, wybierając dany towar lub usługę, bardzo często (nawet podświadomie) myślą w kategoriach „co będę z tego miał”?

Czytaj także w BUSINESS INSIDER

Biorąc pod uwagę istotne znaczenie cech danego produktu oraz idących za nimi korzyści, warto podkreślać je również w działaniach sprzedażowych, np. poprzez odpowiednio dopracowaną strategię biznesową lub umiejętnie przeprowadzoną reklamę i marketing. Co więcej, śledzenie aktualnych trendów oraz wymagań konsumentów pozwala na uzupełnianie czy aktualizowanie produktów zgodnie z potrzebami klientów, gdy oczekują oni nowych bądź dodatkowych aspektów w kontekście użyteczności.

Podstawowe cechy produktu — marketing

Aby zmaksymalizować oczekiwany wynik sprzedażowy, należy zorganizować staranną i zaplanowaną strategię marketingową danego produktu lub usługi. Przyczyny niepowodzeń wielu firm wynikają z niewłaściwej koncepcji cech produktu. Przed wejściem na rynek gospodarczy trzeba mieć jasną wizję tego, w jaki sposób ustalić priorytety atrybutów oferowanych dóbr. Przed przystąpieniem do opracowania odpowiedniej strategii marketingowej, warto wziąć pod uwagę następujące kwestie:

  • trzeba podzielić poszczególne cechy produktu bądź usługi na dane zagadnienia lub tematy,
  • należy jasno ustalić cel oraz wykonalność konkretnego atrybutu, a także przedyskutować go z członkami zarządu przedsiębiorstwa,
  • określić właściwość priorytetową, która ma największy wpływ na zakup z punktu widzenia konsumenta,
  • przeprowadzić analizę priorytetowości poszczególnych cech, na podstawie zagadnień takich jak potrzeby podstawowe, wydajnościowe, atrakcyjność oraz element zaufania,
  • przeprowadzić analizę priorytetowości atrybutów z uwzględnieniem możliwych ograniczeń takich jak między innymi pieniądze, czas i proces produkcyjny, wpływ zasobów ludzkich.
  • Zobacz także: Ekonomia — nauka o prawach, które rządzą produkcją

    Podstawowe cechy produktu — reklama

    Każda skuteczna reklama produktu lub usługi zawiera się w pewnym określonym schemacie. Odpowiednia promocja dóbr powinna uwydatnić wszystkie ich niezbędne cechy i szczególnie podkreślić te, które wyróżniają się na tle konkurencji. Reklama jest bowiem jednym z najsilniej oddziałujących czynników, decydujących o ostatecznym zakupie produktu przez konsumenta — warto więc poświęcić jej jak najwięcej uwagi oraz zaangażowania. Podstawowymi zagadnieniami w kontekście tworzenia dobrej reklamy są kolejno:

  • wizualne uwypuklenie najbardziej decydujących cech danego produktu,
  • umiejętne podkreślenie wartości oraz przydatności towaru bądź usługi,
  • przedstawienie konsekwencji nieużywania produktu,
  • bezpośrednie zestawienie dóbr z konkurencją w celu wykazania różnic z korzyścią,
  • ukazanie pozytywnych rezultatów związanych z użytkowaniem towaru lub usługi, np. poprzez wywiady z zadowolonymi klientami.
  • Podstawowe cechy produktów powinny zawierać przede wszystkim wszystkie te właściwości, które mają szanse spełnić oczekiwania potencjalnych nabywców. Liczne badania potwierdzają, że raz pozyskany klient obdarzony poczuciem zaufania oraz jakości chętnie wraca do sprawdzonych rozwiązań. Warto zatem zadbać o odpowiednie przygotowanie cech produktów pod kątem strategii biznesowej, marketingowej, a także reklamowej, w celu realizacji przyszłych zysków.

    Cechy produktu Beko Hnu51310s

    Bezpośredni link do pobrania Cechy produktu Beko Hnu51310s

    Starannie wybrane archiwa oprogramowania - tylko najlepsze! Sprawdzone pod kątem złośliwego oprogramowania, reklam i wirusów

    Ostatnia aktualizacja Cechy produktu Beko Hnu51310s